LevFörFan

Alla inlägg under mars 2014

Av Malin Ärmedveten - 18 mars 2014 08:44

Har haft och har den festaste förkylning genom tiderna. Min hals är totalt sönderhostad. Mitt jävla snor tar fan aldrig slut och kroppjäveln är utmattad.


  


Så här sjuka har ni aldrig varit.

 

   Jag är inte mig själv alltså.

Apoteket skulle bli min räddning, tänkte jag min idiot. Kikade dit och de tyckte att jag skulle köpa en munspray ( aldrig provat eller hört talas om).

Va fan som helst hade ja nog köpt.

Tänkte inte på saken mer utan skyndade mig hem, öppnade förpackningen och läste "Rikta pumpen mot svalget. Tryck ner pumpen bestämt och spraya"

Va fan. Redan där blev min ögon större. Men ja ja. Besämt tryckte ja ner det å sprut, sprut. 

Choken kom, smaken kom men inget annat.

 

Men sen tänkte ja - Undrar vad det är i som ska hjälpa mot halsont.

Så några timmar senare med googles hjälp så vet jag nu 

1, Jag hade sprutat i mig matsmältningsensymer från torsk (Fiskjävel). Så jävla osmakligt.

2, På hemsidan står det, "Säkert och välbeprövat" Under tio års tid har 2 milijoner doser administrerat. 

I mitt huvud så är väl det inte så jävla mycket.

Fortsätter att googla på va fan det va ja sprutat ner i halsen.

3,Det verkar som att den är säker, men det finns inte nog med forskning som visar på annat.

 

4, LÄKEMEDELSFÖRETAGEN kan kyssa mig lite under ryggslutet.

Varför i helvete ska man spraya i sig ensymer av tors.

 

Tipsar er som köper skit, kolla upp för fan vad ni tar. 


 

 

 

 

Presentation


Det får plats med en jäkla massa tankar innanför detta förträffliga genetiska ansiktet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad eller två för att hålla diskussi

Åsikter till mig

Skälla ut mig för något som jag haft fel om (


Skapa flashcards